bestellen en bezorgen

Al onze pakketjes worden in een speciale en opvallende mooze verpakking verzonden. Zodat zelfs het saaiste drukwerk altijd leuk is om te krijgen.

Bestellen en bezorgen

Wanneer de bestelling is gedaan ontvang je een e-mail ter bevestiging. Hierin staat de verwachte leverdatum. Het ligt aan de grootte van je bestelling of het pakketje met PostNL of met DHL wordt verzonden. Voor beide opties krijg je een track en trace code toegezonden waarmee je precies kan zien waar je pakketje is en wanneer het geleverd wordt. Het verschilt per product en bestelling hoelang de verzending duurt. Al onze pakketjes worden in een speciale en opvallende mooze verpakking verzonden. Zodat zelfs het saaiste drukwerk leuk is om te krijgen. Mochten er problemen zijn met je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via tel: 085 – 080 5552 of mail naar info@mooze.nl. De klantenservice is beschikbaar van ma t/m vrij tussen 9.00 en 17.00 uur.

Veel voorkomende vragen.

Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?
Omdat mooze producten levert die speciaal voor jou gemaakt en bedrukt worden is er geen sprake van een zogenaamd herroepingsrecht. Het is dus niet mogelijk om ze te retourneren. Mocht een product onverhoopt niet naar wens zijn, neem dan contact op met onze klantenservice en we lossen het zo spoedig mogelijk op. Je hebt uiteraard recht op een goed product. Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing.

Mijn bestelling is beschadig geleverd, wat doe ik nu?
Wat ontzettend vervelend. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice.Graag ontvangen we je bestelnummer en een foto van de levering en de verpakking waarin het ontvangen is. Meld de schade binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling en wij zorgen dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt.

Mijn bestelling is onvolledig geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling in delen wordt afgeleverd. Sommige producten hebben een langere levertijd en we willen je niet te lang laten wachten. Dit kun je zien in je bestelgegevens. We raden je aan om tot de dag erna te wachten om te kijken of het alsnog geleverd wordt. Indien dit niet het geval is kun je contact met ons klantenservice opnemen. Houd je bestelnummer hierbij bij de hand. Wij zullen dit na gaan zoeken en indien nodig contact opnemen met de vervoerder. Uiteraard houden we je hiervan op de hoogte.

Wat moet ik doen als mijn levering te laat is?
Bestellingen kunnen alleen te laat zijn bij tijdsleveringen. Is de levering alsnog te laat? Dan raden we aan om contact met ons op te nemen. We zoeken direct uit wat er aan de hand is en proberen de bestelling zo snel mogelijk op het afleveradres te krijgen. Waar nodig zoeken we een andere oplossing. Bij grote storingen melden we dit via de e-mail. PostNL levert tussen 09:00 en 18:00 uur. De bestelling zal dus tussen deze tijd worden geleverd. Overige levertijden zijn een indicatie. We zijn afhankelijk van PostNL en DHL.

Zijn er vragen, complimenten of complicaties?
Bel gerust 085 – 080 5552 of mail naar info@mooze.nl.